تخفیف 15 درصد روی تمام محصولات

فروشگاه آنلاین تم تولد و لوازم تولد سورساتان


6 تم تولد پسرانه جذاب برای پسر بچه های 4 تا 8 سال

چهارشنبه,01اردیبهشت1400

یکی از باور های غلط که برخی دارند این است که تولد برای پسر بچه ها خیلی حساس نیست و برای آنها چگونگی مراسم فرقی ندارد؛ اما این باور کاملا نادرست است. بخصوص برای رده سنی 4 تا 8 سال که سنی حساس برای آقا پسرهاست؛ چرا که در این سن آنها تا حدودی عاقل شده اند و حس قدرت و غرور نسبت به هم سن و سالهایشان دارند.

6 تم تولد پسرانه جذاب برای پسر بچه های 4 تا 8 سال

تم تولد به اقلامی مثل ظروف و پذیرایی، لوازم تزیینی و کاربردی برای جشن و تولد می گویند که همگی دارای یک طرح و رنگ جذاب هستند که همخوانی این لوازم، زیبایی و نظم خاصی به مراسم می بخشد.

گرفتن تولدی خاص و منحصر بفرد برای عزیزانمان یکی از دغدغه های هر ساله است؛ حال اگر این تولد برای فرزندمان باشد که دیگر قضیه فرق می کند. همه ما دوست داریم تولدی که برای دلبندمان میگیریم نسبت به تولدهای سال قبل اش ویژه تر و با شکوه تر باشد و او را سوپرایز و خوشحال کند.

 

 

یکی از باور های غلط که برخی دارند این است که تولد برای پسر بچه ها خیلی حساس نیست و برای آنها چگونگی مراسم فرقی ندارد؛ اما این باور کاملا نادرست است. بخصوص برای رده سنی 4 تا 8 سال که سنی حساس برای آقا پسرهاست؛ چرا که در این سن آنها تا حدودی عاقل شده اند و حس قدرت و غرور نسبت به هم سن و سالهایشان دارند.

بهترین تم تولد پسرانه برای بچه های 4 تا 8 سال چه تمی است؟

 

 

این سوالی است که توسط مادرهای زیادی پرسیده می شود، در حالی که تم های بسیاری برای تولد پسر بچه ها در بازار موجود است، اما تیم سورساتان تصمیم گرفته به این سوال پاسخ دهد. در اینجا 6 مورد از بهترین و جذابترین تم های تولد پسرانه، برای بچه های 4 تا 8 سال را معرفی می کنیم. با توجه به شخصیت و علاقه فرزند خود، می توانید یکی از این تم ها را برای تولد امسال او در نظر بگیرید و برایش برنامه ریزی کنید:

 

 

 

تم تولد پسرانه بن تن:

 

 

این تم به انگلیسی به (Ben Ten) یا Ben 10 نیز معروف است که در بین پسر بچه ها از محبوبیت خاصی برخوردار است، داستان پسر بچه 10 ساله ای بنام "بن تنیسون" است که در جنگلی که گم شده است ساعتی جالب و هیجان انگیز پیدا می کند که می تواند با تغییر دی ان ای فرد او را به موجودات عجیبی تغییر دهد که هر کدام توانایی منحصر بفردی دارند، رنگ اصلی اقلام این تم سبز و طرح جذاب بن تن بر روی تمامی لوازم تم چاپ شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تم تولد پسرانه بت من :

 

بتمن (Bat Man) یا مرد خفاشی، شخصیتی خیالی و ابر قهرمان در کتاب های کامیک آمریکایی است که پدر و مادر خود را در کودکی بر اثر حمله جنایتکارنه ای از دست می دهد و از آن به بعد تصمیم می گیرد تا آخر عمر با جرم و جنایت مبارزه نماید، بتمن را می توان از شخصیت های ابر قهرمان پسر بچه ها معرفی کرد که علاقه خاصی به او دارند. بنابراین انتخاب تمی با طرح بتمن می تواند ایده جذابی برای تولد این پسر بچه ها باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تم تولد پسرانه ماشین ها :

 

انیمیشن ماشین ها (Cars) توسط والت دیزنی ارائه شده که در سال 2006 کاندید دریافت جایزه اسکار بهترین انیمیشن شد؛ این انیمیشن داستان ماشین مسابقه ای مغرور و تازه کار بنام مک کوئین است که تمام تلاش و هدف اش برنده شدن در مسابقه است و برای این هدف هر کار غیر اخلاقی میکند، اما مک کوئین دوستان تازه ای پیدا می کند و چیزهای زیادی از آنها می آموزد و مسیر زندگیش تغییر می کند. تم پسرانه ماشین ها به رنگ قرمز است که می توانید برای پسر بچه خود در نظر بگیرید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تم تولد پسرانه سگ های نگهبان:

 

تم تولد پسرانه سگ های نگهبان، به انگلیسی (Pawpatrol)، برگرفته از یک انیمیشن آمریکایی/اروپایی  است که روایت گر داستان 6 سگ بامزه و یک پسر بچه ده ساله بنام رایدر  که رهبر و هدایت کننده سگ ها است. رنگ اصلی این تم آبی است که طرح 6 سگ نگهبان و رایدر بر روی تمامی اقلام این تم چاپ شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تم تولد پسرانه مرد عنکبوتی:

 

مرد عنکبوتی (Spider Man) یک شخصیت خیالی ابر قهرمان در کتاب های کامیک است که داستان جالب و هیجان انگیز پسر بچه ای بنام پیتر پارکر است که یک روز در آزمایشگاه مدرسه توسط عنکبوتی که تحت اشعه رادیو اکتیو بوده گزیده می شود. پیتر قدرت های عجیب و ماورایی پیدا می کند و او تبدیل به یک قهرمان می شود و با تبه کاران مبارزه می کند. این تم جذابِ آبی قرمز می تواند برای پسر بچه هایی که عاشق شخصیت های ابر قهرمانند، بسیار مناسب باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تم تولد پسر گربه ای:

 

پسرگربه ای (Cat Navir) نام یکی از شخصیت های اصلی انیمیشن میراکلس است که داستان دو نوجوان اهل پاریس بنام های مارینت و آدریان است که پس از مشاهده ظلم ها و تهدید های یک موجود شرور، به دو ابرقهرمان به نام های لیدی باگ و کت نویر تبدیل می شوند تا از پاریس و مردمانش در مقابل جنایتکاران محافظت کنند؛ این تم جدید و جذاب که طرفداران بسیار ی دارد برای تولد پسر بچه های علاقه مند به این انیمیشن، مناسب و جذاب است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امیدوارم این مقاله برای شما عزیزان مفید باشد برای مشاهده تم های جذاب پسرانه دیگر برای سنین مختلف، به قسمت تم تولد پسرانه در فروشگاه سورساتان مراجعه فرمایید.

 

 











اشتراک گزاری در: