تخفیف 15 درصد روی تمام محصولات

فروشگاه آنلاین تم تولد و لوازم تولد سورساتان


تمامی سفارشات بعد از 13 فروردین ارسال میشود!

متولدین مرداد

دوشنبه,31تیر1398

متولدین ماه مرداد افرادی با محبت و مهربان، با قدرت و محکم، عاشق شهرت، مغرور، خود بزرگ بین و جاه طلبند، آنها افرادی مؤدب، با اراده، فعال و پر انرژی و باجرأت و شهامتند، علاقه مندی به زندگی تجملی، سخاوتمندی، بلند نظر، خون گرم، خوش سیما و شکیل و همیشه تمیز و مرتب، بسیار مؤدب و مورد احترام بودن نیز جزء ویزگی های بارز مرداد ماهی هاست...

متولدین مرداد

هریک از ماه های دوازده گانه سال، ماهی متفاوت که از نظر بسیاری از افراد هر ماه دارای خصوصیات و ویژگی های خاصی است و برخی اعتقاد بسیاری به طالع بینی هر ماه دارند بطوری که مقایسه واقعیات با نوشته برایشان جدی می شود که آنرا مبنای زندگیشان قرار داده و برخی دیگر نیز از روی سرگرمی به آن نگاه می کنند که هر کدام از این طرز تفکرها قابل احترامند.

در این وبلاگ قصد داریم در مورد متولدین مرداد یعنی ماه میانی تابستان مطالبی را بیان کنیم.

ویژگی های متولدین مرداد

متولدین ماه مرداد افرادی با محبت و مهربان، با قدرت و محکم، عاشق شهرت، مغرور، خود بزرگ بین و جاه طلبند، آنها افرادی مؤدب، با اراده، فعال و پر انرژی و باجرأت و شهامتند، علاقه مندی به زندگی تجملی، سخاوتمندی، بلند نظر، خون گرم، خوش سیما و شکیل و همیشه تمیز و مرتب، بسیار مؤدب و مورد احترام بودن نیز جزء ویزگی های بارز مرداد ماهی هاست.

مرداد ماهی ها دارای خشمی طوفانی هستند که یک دفعه وناگهانی عصبانی می شوند اما افرادی بدون کینه، با گذشت و مهربان هستند که خشمشان خیلی زود فروکش می کند، آنها معملا یک دوست واقعی و بی ریا هستند که دفاع و پشتیبانی از اطرافیان نیز از خصوصیات این افراد است.

 

مردادی ها تحت تاثیر خورشید، هدایت می شوند، ماه مرداد بعنوان علامت شاهانه در منطقه البروج شناخته شده و خورشید فقط ستاره برج شیر و متولد این ماه می باشد، در متولدین این ماه تمام فاکتورهای دیگر مثل وراثت، محیط، تربیت و تحصیلات، تاثیرات قویتری دارند و در سایه خورشید که موجب روشنایی و درخشش زندگیست، انسانی بی همتا هستند و به متولدین این ماه هدایای فوق العاده و الطاف گرانقدری ارزانی داشته شده است و به همین مناسبت متولدین مرداد را یکی از خوشبخت ترین ماه های سال دانسته اند؛ ماه مرداد سمبل دنیای سرگرمیهاست و تعداد زیادی از افراد معروف در موسیقی، ادبیات، تئاتر و هنرهای دیگر در بین متولدین مرداد یافت می شود.

 

خصوصیات زنان مردادی

خانم های متولد مرداد، معمولا افرادی باهوش، با شخصیت، خواهان تجمل، گرم و جذاب، شیک پوش و دوستدار تعریف و تمجید اند؛ این افراد دارای طالع بلند، ذاتاً خوش بیان، خوش طبع، خوش هیکل هستند.

او مادری است مهربان و صمیمی که عاشق فرزندانش است و به آنها بیش از هر چیز دیگری در زندگی اهمیت می دهد. او سخت گیر نیست و به فرزندانش آزادی زیادی می دهد و می کوشد فرزندانی مستقل و با اعتماد بنفس بار بیاورد.

 

خصوصیات مردان مرداد ماهی

 

آقایون متولد مرداد عموماً دارای طبع گرم و خشک بوده، خوشرو و مهربان هستند، این افراد معمولا یک عاشق پاکباز، یک دوست واقعی و یک پدر نمونه هستند که بدون عشق نمی توانند زندگ کنند، دلشان پاک و مهربانند.

مردان مردادی زود خشمگین می شوند و خشمشان طوفانی و سهمگین است ولی زود آرام میگیرند، آنها اغلب آدمهای کارآمدی هستند، به نحوی که اغلب کارهای منزل را شخصا و با مهارت تمام انجام می دهند، آنها افرادی خوش گذران اند و گاه مورد تهمت قرار می گیرند اما چون با گذشت اند از آن می گذرند، شراکت برای آنان سازگار نیست، با هر کس شراکت کنند ، زیان خواهند دید.

 

 

اگر در بین دوستان و آشنایانتان افرادی هستند که در این ماه تابستانی متولد شده اند می توانید تولدی متفاوت و خاطره انگیز با تم تولد مورد علاقه و مناسب با سن و جنسیتشان در نظر بگیرید.

سورساتان اولین و بزرگترین تولید کننده تم تولد در ایران دارای زیباترین و متنوع ترین تم هاست، این تم ها دارای اقلام بسیار و کاملی بوده و در دسته بندی های تم تولد دخترانه - تم تولد پسرانه - تم تولد بزرگسال - تم های فوتبالی - تم های مناسبتی قرار دارند.

برای مشاهده تم های سورساتان و آشنایی با انواع آنها می توانید به سایت سورساتان مراجعه بفرمایید.

 

 











اشتراک گزاری در: