تخفیف 15 درصد روی تمام محصولات

فروشگاه آنلاین تم تولد و لوازم تولد سورساتان


تمامی سفارشات بعد از 13 فروردین ارسال میشود!

متولدین تیر

چهارشنبه,29خرداد1398

متولدین تیر افرادی حساس، رویایی، عاشق خانه و خانواده، عاشق گل و گیاه، با هوش، اهل قهر و آشتی، صرفه جو و اقتصادی و افرادی با هوش هستند؛ آنها همسری با وفا، صبور و آرام، غمگین در روزهای ابری، گاهی خوب گاهی بد، خیالاتی، مادّی گرا و پول دوست، قدردان‌، فهمیده‌ و با احساس‌ هستند و در رشته‌های‌ هنر و ادبیات‌ به‌ خصوص‌ هنر تئاتر و نمایش‌‌نامه‌ نویسی‌ تبحر خاصی‌ دارند...

متولدین تیر

توجه به خصوصیات اخلاقی متولدین ماه های مختلف و مقایسه آن با اخلاقیات اطرافیان برای برخی افراد بسیار مهم و جذاب است.

برخی دانستن این اطلاعات را نوعی بازی دانسته و برخی نیز کل زندگیشان را بر مبنای آن می چرخانند، که البته احترام گذاشتن به سلایق افراد جزء وظایف ما انسانها در قبال یکدیگر است.

در این وبلاگ قصد داریم شما را با خصوصیات متولدین تیر ماه آشنا کنیم:

ویژگیهای متولدین تیر

متولدین تیر افرادی حساس، رویایی، عاشق خانه و خانواده، عاشق گل و گیاه، با هوش، اهل قهر و آشتی، صرفه جو و اقتصادی و افرادی با هوش هستند؛ آنها همسری با وفا، صبور و آرام، غمگین در روزهای ابری، گاهی خوب گاهی بد، خیالاتی، مادّی گرا و پول دوست، قدردان‌، فهمیده‌ و با احساس‌ هستند و در رشته‌های‌ هنر و ادبیات‌ به‌ خصوص‌ هنر تئاتر و نمایش‌‌نامه‌ نویسی‌ تبحر خاصی‌ دارند.

تیر ماهی ها دارای حافظه ای قوی هستند و پیشامدها و اتفاقات عمیق و عاطفی را هرگز از یاد نمی برند و تا سالهای سال جزییات آنها را به یاد می آورند؛

خاطرات کودکی شان همیشه در مقابل چشمان آنهاست، آنها در حقیقت در خاطرات گذشته ها زندگی می کنند و همیشه آینده را در تصورات و خیالات خود می بینند؛ آنها می توانند به سرعت از حالت فرو رفتگی، کم حرفی و کم رویی در آمده و تبدیل به اشخاصی پر شر و شور و اجتماعی شوند، تقریبا همه مشاهیری که در این ماه متولد شده اند به واسطه همین تغییرات و نوسانات شخصیتی مشهور شده و به مقامی رسیده اند.

 

خصوصیات مرد متولد تیر

مردان متولد تیر ماه، معمولا افرادی ترشرو، اخمو، تودار، همبازی بچه‌ها، کمی بخیل و پول دوست، او بدون شک استاد است و می‌تواند طولانی‌ترین مطالب را در کوتاهترین جملات بیان کند، حواسش هرگز پرت نمی‌شود و از پرچانگی بیزار است؛ اگر قلبش جریحه دار شود فورا به لاک خویش فرو می‌رود، هیچ مردی به اندازه او زنش را دوست ندارد، مرد متولد تیر نه تنها هرگز به کسانی که نمی شناسند اعتماد نمی کنند، بلکه در زندگی او مطالبی وجود دارد که هیچ وقت کسی به آنها وقوف پیدا نخواهد کرد، حتی نزدیک ترین دوستان یا همسرش.

 

خصوصیات زنان متولد تیر

زن متولد تیر معمولا فردی مهربان، دلسوز و آرام است و معمولاً زیاد لبخند می زند. او گرم و خودمانی است و رفتاری مادرانه دارد. از این رو بودن در كنار او ، لذت بخش است؛ زن تیر ماهی، با وفا ، نجیب ، گاهی اوقات خسیس، در آشپزی قابل ، در شب‌های مهتابی عاشق، در دوران مادری یک زن کم‌نظیر و از انتقاد نفرت دارد ، اگر مورد تمسخر قرار گیرد به شدت آزرده خاطر می‌گردد و تاب تحمل طرد شدن را ندارد . صبر و از خودگذشتگی او برای کسانی که دوستشان دارد حد و مرزی ندارد.

 

تیر ماهی های اطراف شما کدام خصوصیات را دارند؟

اگر در میان اطرافیان و عزیزانتان افرادی هستند که در اولین ماه تابستان متولد شده اند می توانید تولد جذاب و زیبایی با تم مورد علاقه و مناسب سن او برگزار کنید.

مجموعه سورساتان اولین و بزرگترین تولید کننده تم تولد در ایران دارای متنوع ترین تم هاست، این تم ها دارای اقلام بسیار و کاملی بوده و در دسته بندی تم های تولد دخترانه - پسرانه - بزرگسالان - فوتبالی و تم های مناسبتی قرار دارند.

برای مشاهده تم های سورساتان و آشنایی با انواع آنها می توانید به سایت سورساتان مراجعه بفرمایید.

 

 

 

 

 











اشتراک گزاری در: