تخفیف 15 درصد روی تمام محصولات

فروشگاه آنلاین تم تولد و لوازم تولد سورساتان


تم تولد بزرگسال

یکشنبه,25فروردین1398

هر ساله وقتی زمان تولد یکی از عزیزان بزرگسال شما فرا می رسد به این فکر می افتید که چگونه برای او سنگ تمام بگذارید و بهترین ایده را اجرا و او را خوشحال کنید؟...

تم تولد بزرگسال

جشن تولد سنت رایجی است که در بسیاری از کشورهای جهان، بر اساس فرهنگ و آداب و رسوم مردم برگزار می شود، در کشور ما نیز این مراسم رایج است و برای افراد با سنین مختلف برگزار می شود؛ در این وبلاگ قصد داریم در مورد تولد بزرگترها که نور چشم ما هستند مطالبی را بیان کنیم. 

ایده برای جشن تولد بزرگسالان

هر ساله وقتی زمان تولد یکی از عزیزان بزرگسال شما فرا می رسد به این فکر می افتید که چگونه برای او سنگ تمام بگذارید و بهترین ایده را اجرا و او را خوشحال کنید؟

هر چند بیشتر جشن تولد ها برای کودکان گرفته می شود، اما به قول معروف بزرگترها هم دل دارند و نباید از برپایی این جشن برای بزرگسالان غافل شد؛ چراکه این روز یک بار در سال اتفاق می افتد و به اندازه ای ارزش دارد که به بهانه آن دوستان و فامیل دور هم جمع می شوند و لحظات شادی را سپری می کنند.

برگزاری جشن تولد برای بزرگسالان در سنین مختلف از جمله فعالیت های جذاب و دلنشین است که انجام آن نیازمند استفاده از ابتکار و خلاقیت می باشد، اغلب افراد سعی می کنند جشن تولد بزرگسالان را در عین سادگی، زیبا و با شکوه برگزار کنند و اوقات خاطره انگیزی را در کنار عزیزانشان رقم بزنند.

انتخاب تم تولد مناسب برای بزرگسالان

تا حرف از تم تولد می شود همه ما یاد جشن تولد های کودکانه می افتیم، غافل از اینکه جشن تولد های بزرگسالان می تواند بسیار جذاب تر از جشن های کودکانه باشد به شرطی که کمی در برگذاری آنها خلاقیت و سلیقه به خرج دهیم.

یکی از ایده های جذاب و زیبا برای برگزاری تولد افراد بزرگسال انتخاب تم تولد مناسب برای آنها است، اولین چیزی که در انتخاب تم تولد بزرگسالان باید مورد توجه قرار گیرد جنسیت فرد متولد است که خانم است یا آقا ؟

از آنجایی که فروشگاه تم تولد سورساتان برای خانم ها و آقایان تم های متفاوتی در نظر گرفته است این مورد باید مورد توجه قرار گیرد.

 

تم تولد مردانه 

تم تولد مردانه یکی از انواع تم تولد بزرگسالان است که با توجه به تصاویر مربوط به تم مختص آقایان است که با توجه به سلیقه و شخصیت هر فرد می توان یکی از انها را انتخاب کرد، برخی از تم های مردانه عبارتند از:

تم تولد مردانه سبیل 

تم تولد مردانه کراوات

تم تولدهای فوتبالی

 

تم تولد زنانه

تم تولد زنانه نیز یکی از انواع تم تولد های بزرگسالان است که با توجه به رنگ مورد علاقه و سلیقه خانم متولد می توانید یکی از این تم های زیبا را برای تولد ایشان انتخاب کنید.

برخی از تم تولدهای زنانه عبارتند از:

تم تولد فلاور

تم تولد تاج طلایی

تم تولد تاج صورتی

 

البته بسیاری از تم های بزرگسال هم برای آقایون و هم برای خانم ها مورد استفاده قرار می گیرند و همچنین بسیاری از این تم ها علاوه بر جشن تولد در مراسم های شاد دیگر مثل سالگرد ازدواج، سالگرد عقد، ولنتاین، سپندارمذگان و .... نیز کاربرد و طرفدار دارند.

مثل:

تم قلب

تم تولد تاج آبی

تم تولد های خالخالی

 

امیدواریم با تم های جذاب سورساتان، سورتان کامل باشد و از در مراسم تولد عزیزانتان لذت ببرید و لحظات شیرینی را در کنار دوستان و آشنایان سپری کنید.

تم های تولد بزرگسال











اشتراک گزاری در: